HerKen je Klant
Zijn de medewerkers binnen jouw bedrijf wel klantvriendelijk? Zijn de collega’s van de verkoopafdeling representatief? Is de telefoniste het visitekaartje van de organisatie? Weet je dit zeker? Is jouw klant koning?!
Over de training:
Deze training staat in het teken van persoonlijke aandacht voor je klant. Want niets is belangrijker dan een goede band tussen je klant en je bedrijf. Geen klant is hetzelfde, het zijn allemaal verschillende types en de behoeftes zijn dus verschillend. Maar hoe weet je nu wat je klant van jou nodig heeft?
Sommige verkopers zeggen, ik behandel mijn klanten zoals ik zelf behandeld wil worden. Dit impliceert veel goeds,
maar wil jouw klant wel zo geholpen worden?
Tijdens deze training staan de verschillende type klanten centraal. Waar moet je opletten, waar heeft je klant behoefte aan?
Kortom, hoe creëer je meer begrip voor je klant?
Wat levert deze training op:
Het verbeteren van het klantcontact en klantgericht werken zullen een directe positieve werking hebben op je omzet, maar zeker ook op de motivatie van je medewerkers.
Voor wie:
Denk jij nu ook, hier kunnen wij ons in verbeteren en hier willen wij ons in onderscheiden? Dan is wellicht deze workshop iets voor jou en je medewerkers!
Interesse?
Wil je een vrijblijvend gesprek of heb je interesse in een workshop of presentatie, neem dan nu contact met mij op.
“Het belangrijkste wat ik heb geleerd in deze training: wanneer je iets niet weet, wees dan open, eerlijk en transparant dan zal de consument begrip tonen en je ruimte geven. Het sleutelwoord in deze is Empathie! ” ~ Mw. A. Bol